Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Hardenberg, Nederland van Barbara - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Hardenberg, Nederland van Barbara - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: Barbara

Blijf op de hoogte en volg Barbara

25 December 2015 | Nederland, Hardenberg

Na Kerstavond en het grootste deel van Eerste Kerstdag te hebben doorgebracht bij Yael en de kinderen in Harderwijk was het vanavond tijd om te gaan pakken. Pakken voor acht dagen, waarbij ik rekening moet houden met de plekken waar we heen gaan. Dus niet de oude spijkerbroeken, maar de ietwat nettere. Maar de All Stars gaan zeker mee.
Als het negen uur is over twintig minuten, duik ik mijn bed in. Om er om half twee vannacht weer uit te komen, omdat Harmen en Inge me komen ophalen om drie uur om me naar Schiphol te brengen. Fijn dat ze dat doen. OM vijf uur moeten we verzamelen in de vertrekhal bij de balie van Austrian Airlines en dan jetten we om 7.15 weg naar Wenen. Overstappen op het volgende vliegtuig en door naar Tel Aviv. Ik ben benieuwd naar hoe het zal zijn in Jeruzalem en in Yad Vashem. Een compleet nieuwe ervaring.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Barbara

geschiedenisdocent - LWOO coördinator - Master SEN student - Ringer extraordinaire - paardrijder - lezer - Anglofiel - detective liefhebber - Guinness

Actief sinds 12 Juli 2014
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 12769

Voorgaande reizen:

26 December 2015 - 03 Januari 2016

Jeruzalem - Yad Vashem studiereis

13 Juli 2014 - 27 Juli 2014

Ierland 2014

Landen bezocht: